נמאס מהכאבים?

למה לעשות ספורט?

ספורט היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את הבריאות הכללית, להעלות את רמות האנרגיה ולרדת במשקל.יתרה מכך היא תתן לנו מוטיבציה להמשיך ותתן לנו בוסט נהדר לביטחון העצמי!

מומחים רבים מאמינים שאימון בבוקר מועיל במיוחד לירידה במשקל. 

היתרונות של פעילות גופנית בבוקר ומדוע זה עשוי להיות הזמן הטוב ביותר ביום להתאמן להורדת שומן.

היתרונות של אימון בוקר:

ישנם מספר יתרונות של פעילות גופנית בבוקר, כולל:

  1. מגביר את חילוף החומרים: פעילות גופנית בבוקר יכולה לעזור להגביר את חילוף החומרים שלך, שהוא הקצב שבו הגוף שורף קלוריות. כאשר אתה מתאמן, הגוף שלך מייצר יותר אנרגיה, וזה יכול לעזור להגביר את חילוף החומרים שלך ולשרוף יותר קלוריות במהלך היום.
  2. על אף שתחושת הרעב תהיה מוגברת במידה והאימון יהיה בבוקר לפני שמכניסים קלוריות לגוף שירפת השומן תהיה גבוהה בהרבה ותחושת הרעב תהיה מופחתת.
  3. מגביר את רמות האנרגיה: פעילות גופנית בבוקר יכולה לעזור להעלות את רמות האנרגיה ולשפר את מצב הרוח לשאר היום. זה יכול לעזור לך להרגיש יותר פרודוקטיבי, ממוקד ומוטיבציה לאורך כל היום.
  4. מקדם שינה טובה יותר: פעילות גופנית יכולה לעזור לקדם שינה טובה יותר, שהיא חיונית לירידה במשקל. כשאתה מתאמן בבוקר, אתה עשוי לגלות שאתה ישן טוב יותר בלילה, מה שיכול לעזור לשפר את הבריאות והרווחה הכללית שלך.וככל שהשינה תהיה ארוכה יותר פרק הזמן שבו הגוף צם יהיה גדול יותר ושריפת השומן תהיה מוגברת .
  5. עוזר לווסת את התיאבון: פעילות גופנית בבוקר יכולה לעזור לווסת את התיאבון ולמנוע אכילת יתר במהלך היום. כאשר אתה מתאמן, הגוף שלך מייצר הורמונים שיכולים לעזור להפחית רעב ותשוקה.

מדוע אימון בוקר טוב להורדת שומן:

כשמדובר בירידה בשומן, פעילות גופנית בבוקר יכולה להיות מועילה במיוחד מכמה סיבות, כולל:

  1. מצב צום: כאשר אתה מתאמן בבוקר, אתה בדרך כלל בצום, כלומר הגוף שלך עדיין לא צרך מזון. זה יכול לעזור לגוף שלך לשרוף יותר שומן לאנרגיה, מכיוון שאין לו פחמימות זמינות לשימוש כאנרגיה זמינה.
  2. עקביות: פעילות גופנית בבוקר יכולה לסייע בביסוס שגרת פעילות גופנית עקבית, אשר חיונית לירידה במשקל לטווח ארוך. על ידי הפיכת פעילות גופנית לחלק קבוע משגרת הבוקר שלך, סביר יותר שתתמיד בה ותראה תוצאות לאורך זמן.
  3. סטרס מופחת: פעילות גופנית בבוקר יכולה לסייע בהפחתת רמות הלחץ, מה שיכול להיות תורם משמעותי לעלייה במשקל. כשאתה מתאמן, הגוף שלך מייצר אנדורפינים, שיכולים לעזור להפחית מתח ולשפר את מצב הרוח שלך.ההורדה בסטרס תבוא לידי ביטוי כירידה בקורטיזול ואז ירידה באינסולין ובצבירה בשומן הביטני(על זה במאמר הבא)
  4. שריפת שומן מוגברת: מחקרים מראים שפעילות גופנית בבוקר יכולה להוביל לשריפת שומן גדולה יותר מאשר פעילות גופנית בשעות אחרות של היום. ייתכן שהסיבה לכך היא שהגוף שלך בצום, ויש ביקוש גדול יותר לאנרגיה, מה שמוביל לשריפת שומנים מוגברת.

ספורט ופעילות גופנית באימון בוקר סיכום:

יש הרבה יתרונות לאימון בבוקר, במיוחד לאיבוד שומן. על ידי ביסוס שגרת פעילות בוקר עקבית, אתה יכול לעזור להגביר את חילוף החומרים שלך, להגביר את רמות האנרגיה, לווסת את התיאבון ולשרוף יותר שומן במהלך היום. בין אם אתה מעדיף ללכת לחדר כושר, לצאת לריצה או לתרגל יוגה, שילוב של פעילות גופנית בבוקר בשגרת היומיום שלך יכול לעזור לך להשיג את יעדי הירידה במשקל ולשפר את הבריאות והרווחה הכללית שלך.

אז איך אנחנו עושים את זה?

מתעוררים בבוקר בלילה שישנו לפחות 7 שעות ,במצב זה מאגרי הגליקוגן נמוכים מאוד ומרוקנים, הגוף לא יכול לשאוב אותם וחייב לנצל רקמות שומן לפעילות,שאני יוצא לפעילות בוקר אני עושה מקלחת זריזה חימום קל ואז 45 דק אימון עדיף עצים ככל האפשר, אם אפשרי מבחינת הלו'ז לאכול רק בשעה 12:00 שריפת השומן תהיה כלכך חזקה ועצמתית שתרגישו אנרגיה גבוהה במהלך היום,יתכן שגם לשתן יהיה ריח מוזר בגלל שריפת השומן ויציאתו ,זה הסימן המובהק שהצלחת(:

מחקרים –

"New Study Shows Morning Exercise Increases Fat Burn by 20% Compared to Evening Workouts!" (Reference: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3756673/)

  1. "Research Confirms the Benefits of Morning Exercise for Weight Loss" (Reference: https://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/410481)
  2. "According to Science, Morning Workouts Help Control Appetite and Burn More Fat Throughout the Day" (Reference: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3649467/)

כותב הפוסט - אביהו קוזי
מטפל מוסמך ברפואה סינית

טיפול בעזרת אינפרא אדום ודיקור לבעיות כאב

כואב לכם?

מה אומרים עלינו?